Jeszcze chwilke, szukam chomika

Reklama jest dźwignią handlu. Obecnie coraz częściej odchodzimy od tradycyjnych form promocji na rzecz marketingu internetowego. Podstawowe pytanie brzmi: co należy zrobić, aby było nas widać i słychać dokładnie tam, gdzie chcemy?

Landing Pages

Landing Page jest skutecznym narzędziem promocji i budowania wizerunku. Potencjalni klienci wiedzą czego szukają, a więc sfinalizowanie procesu zakupowego jest dosyć prawdopodobne, tym bardziej, jeśli go trochę ułatwimy. Zrezygnuj z bogatej szaty graficznej. W tym wypadku mniej znaczy więcej. Zamiast tego skoncentruj się na formularzu kontaktowym i szczegółowych informacjach, jak cię można znaleźć.

Google AdWords

Google AdWords jest to systemem płatnych reklam Google. Założeniem jest płatność za efekty. Płacisz wtedy, gdy twoje ogłoszenie jest skuteczne, gdy ktoś do ciebie zadzwoni lub odwiedzi twoją stronę internetową. Dzięki Google AdWords twoja widoczność w sieci się zwiększy, a tym samym możesz zyskać nowych klientów.

Social Selling

Social Selling jest procesem nawiązywania relacji między firmą, a potencjalnymi klientami. Relacji, które w dłuższej perspektywie mają doprowadzić do zakupu. W tym celu, prowadzone są działania takie jak udostępnianie wartościowych treści, budowanie reputacji (personal branding) czy nawiązywanie interakcji z użytkownikami (konkursy, zachęcanie do komentowania wpisów).

Re-marketing

Re-marketing polega na wyświetlaniu reklamy tylko tym osobom, które odwiedziły już naszą stronę internetową. Są to użytkownicy zainteresowani ofertą, ale z jakiegoś powodu zrezygnowali z dokonania zakupu. Reklama nie narzuca się i jest łatwo przyswajalna, tym bardziej, że klient sam rozpoczął poszukiwanie informacji.
Dzięki narzędziom marketingu internetowego możemy nie tylko przeprowadzać działania promocyjne, ale również na bieżąco analizować ich wyniki. Wyciągnięte wnioski są pierwszym krokiem do sukcesu.

Oryginalny tekst artykułu znajduje się na stronie Marketing Agency Black Cliff Media.

Podobał ci się artykuł? - Udostępnij:

Marketing internetowy oraz komunikacja to moje dwie największe pasje. Już od ponad 10 lat pracuję jako specjalista ds. komunikacji w międzynarodowej korporacji. Współpracując blisko z działem marketingu dbam o wizerunek firmy. Fascynuje mnie pozycjonowanie stron internetowych, narzędzia marketingu mix oraz strategia promocji. W wolnych chwilach piję Colę i przeglądam reklamy z SuperBowl (tak, historia reklamy to mój drugi świat). Lubię pisać i dzielić się swoimi doświadczeniami - dlatego właśnie powstał ten blog. Co więcej? Mam dwa koty i chomika, nie do końca się dogadują, ale w życiu i marketingu jest podobnie, trzeba jakoś dojść do porozumienia.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Top